Curs nou pentru Adobe despre packaging
Dupa multe luni de munca, ma bucur sa vad ca noul curs pe care l-am facut pentru Adobe este disponibil publicului larg. Este al doilea curs pe care l-am realizat pentru ei si sper sa mai fie si alte ocazii sa lucrez cu acest gigant care a revolutionat lumea, literalmente, prin Photoshop si intreaga suita de produse.
Procesul a fost unul lung datorita faptului ca a avut loc evenimentul Adobe Max, dar si datorita numarului mare de persoane implicate in proiect. Eu de obicei lucrez singur la toate materialele mele de tip curs, insa de data aceasta cei de la Adobe au dorit ceva deosebit – mai exact au vrut ca acest curs online sa fie disponibil si in Photoshop.
A fost o provocare, insa sunt incantat ca proiectul a fost lansat cu succes.
Despre ce este cursul?
Vorbesc despre cat de important este packaging-ul – ambalajul oricarui produs. Cum el spune o poveste si transmite anumite emotii, iar noi, ca designeri, trebuie sa avem grija sa controlam ceea ce construim prin culori, imagini, poze, text, material, s.a.m.d..
Cursul are in fundal ambalajul pe care l-am realizat pentru granola Ohvaz si il dau drept exemplu ca proces pas-cu-pas de la concept la teste la executia finala. Totusi, nu vorbim despre un tutorial “hands-on” in care iti zic ce unelte sa folosesti si cu ce setari. In schimb ne concentram pe o abordare la nivel inalt.
Cu cine am lucrat?
Am avut prilejul sa lucrez cu Sandeep Kulkarni, senior product manager; Sean Duggan din echipa Learn; Brian Wood, un instructor excelent cu o experienta de peste 20 de ani; plus tot felul de asistenti care au ajutat ca totul sa mearga “ceas”.
A fost o experienta foarte buna si sunt incantat de rezultatul final – pe care il poti vedea aici in mod direct sau poti verifica intregul proces de invatare aici, iar cand ajungi la Packaging vei vedea cursul meu.