Barber shop de € 250.000
Hai să vorbim despre grafica unei frizerii, și anume: Mr. Blade the Barbershop. Am numai cuvinte de laudă pentru branding-ul lor și mă bucur să văd exemple positive în București.
Mister blade e o frizerie din zona izvor care m-a impresionat. Întreagă lor imagine este de nota 10, bine gândită și executată. Hai să o luăm pas cu pas.
Impresia generală
Frizeria are un stil propriu, un vibe, o personalitate anume, ceea ce este dificil de făcut. Îmi place foarte mult logo-ul lor, deși la prima vedere ai putea să zici că e prea simplu.
Avem un typeface puternic, robust, care are un shadow atașat în mod nativ. În cazul în care vrei să folosești ceva similar într-un proiect viitor, poți să arunci o privire pe Google Fonts. Aici vedem că Vast Shadow este oarecum similar, deși acesta este un typeface serif, pe când mr blade este sans-serif. Înapoi la subiect, îmi place cum au minimizat „the”-ul din „Mr. Bade the Barbershop”. Deși au o fațada generoasă, au decis să ocupe inteligent spațiul.
De asemeanea vedem că shadow-ul pare ușor aurit, ceea ce îi da un plus de efect. Dar hai să ne oprim două secunde. Din punct de vedere al costului, bannerul acesta a fost ieftin de printat și montat. Grafica în sine este cea care face diferența. Altfel zis, băieții puteau să își scrie numele în Comic Sans că tot atât ar fi costat producția bannerului. Tocmai de aceea e bine să îți aloci bugetul corespunzător și să pui deoparte ceva pentru un grafician cu experiență.
Aici, nu mă îndoiesc nici o secundă că a lucrat o echipă de top pentru realizarea brandingului. Putem vedea niște cărți de vizită făcute cu atenție la detaliu:
Observăm un decor deosebit, cu stil, care abundă în aceleași vibe transmis de fațada frizeriei. E ceva masculin, puternic, cu atitudine și până la urmă cred că asta vrei să transmită un barbershop.
Îmi plac scaunele lor vintage, cutia asta cu logo-ul lor sculptat în ea … sunt atât de multe de zis, dar toate, absolut toate aspectele sunt pozitive. Ține cont că nu sunt afiliat cu ei în nici un fel, nici măcar nu le-am fost client. Mă plimbam în zona respectivă și am fost dat pe spate de afișul din geam care avea pe fundal o bicicletă vintage. De acolo a început povestea, dar pe măsură ce te uiți atent, remarci tot felul de detalii – de la tablouri la faianță, de la ‚meniul’ cu prețuri la ustensilele folosite.
Acolo unde e de criticat, o voi face, dar unde e de lăudat, crede-mă, nu am nici o ezitare să o fac. Tot respectul pentru designerul sau designerii din spatele acestui proiect. V-ați meritat banii oricât ar fi fost suma.
Și cu asta, am încheiat. Dacă vrei să afli mai multe despre grafică, intră pe expertphotoshop.ro. Spor la învățat!
Tag:analiza grafica, banner, barber, expert photoshop, frizerie, shop